Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu
Kultura

"Ez dugu krisi hitza erabili nahi; gurea berrikuntza eta sormenaren jaialdia da"

Nerea Lizarralde
2011/05/26
Iberoamerikako eremuan portugesez edo gaztelaniaz egindako publizitate lanak Kursaalen bilduko dira gaur eta igandea bitartean. El Sol jaialdia hirira iritsi da. Brasil, Argentina, Mexiko, Espainia edota Euskal Herriko hainbat agentzia publizitate ekimen onenen sariak lortzeko lehiatuko dira.

Carlor Rubio eta Enric Pujadas, El Sol jaialdiko kudeatzailea eta zuzendaria (Argazkia: Nerea Lizarralde)

Carlos Rubio gerenteak eta Enric Pujadas zuzendariak momentu ekonomiko «zaila» dela, eta publizitate enpresak asko sufritzen ari direla adierazi dute: «Batetik, krisi ekonomikoa dugu, eta bestetik, sektorea bizitzen ari den aldaketa erraldoia. Internetek eta mundu digitalak eragindako aldaketei ezin diegu bizkarra eman». Horregatik, aurten hainbat atal egokitu eta beste batzuk sortu egin dituzte. Guztira hamabi atal izango ditu. Osasunari buruzko publizitate kanpaina eta piezei eskainitakoa izango da berria: «Osasunaren inguruan lan egiten duten hainbat enpresek aurkezteko aukerarik ez zutela ikusi dugu. Ia ehun lan jaso ditugu, aurten lehen aldia izanik». 2.502 pieza eta kanpaina aurkeztu dituzte; iaz baino %13 lan gehiago: «Beheranzko joerari aurre egin diogu jaialdiaren ataletan egindako aldaketei esker. Internet eta sare sozialetan egindako kanpainei tartea eskaini diegu». Zailtasun guztien gainetik, optimistak direla azaldu du Pujadasek: «Sortzaileak gogotsu daude, eta ideia indartsuak sortzen ari dira. Ez dugu krisi hitza erabili nahi; gurea berrikuntza eta sormenaren jaialdia da. Krisi garaian esan ohi dute asmamena zorrozten dela, eta hala da. Halere, garai hobeak laster iritsiko direlakoan nago». Publizitatearen joera berrien inguruan berriz ere azpimarratu dute ideien garrantzia: «Lehen ekoizpen eta errealizazio handiak ziren nagusi. Ideiak ez ziren hain garrantzitsuak, apaingarri horiek tapatu egiten zituztelako nolabait. Orain, ordea, ekoizpen handiak egiteko dirurik ez dagoenean, ideia onak ezinbestekoak dira». Jaialdian Donostiako bi publizitate agentzia lehiatuko dira. Dimension eta Arista. Eusko Jaurlaritzarentzat egindako Lelo bat naiz spota, edota Keler garagardo markarentzat diseinatutako grafikak aurkeztuko ditu, besteren artean, Dimensionek. Aristak, berriz, Principe gaileten webgunerako egindako pieza bat. Igandean herritar guztientzako irekiko dituzte ateak DPublizitate agentzietako profesionalez gain, haien iragarki eta ekimen onenak ikusteko prest dauden herritarrek ere lekua izango dute El Sol jaialdian. Igandean, 11:30ean, saritutako lanak ikusteko aukera izango dute Kursaal Ganbera aretoan. Sarrera doakoa izango da.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.