Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu

Karlos I. hiribideko errepidea ixteko konponbidea prest dago

Nerea Lizarralde
Martutene
2012/05/04
Alternatiba Marrutxipi bariantearekin lotura egitea izango litzateke

Ezkerretik eskuinera: ETT enpresako zuzendari Pedro Puig-Pey, Ernesto Gasco Garraio sailburuordea, Nora Galparsoro Hiri Azpiegituretako eta Zerbitzuetako zinegotzia eta Larraitz Ugarte Mugikortasun eta Bide Azpiegituretako diputatua. (Argazkia: Nerea Lizarralde)

Karlos I. hiribideko sarrera eta irteera ixtea posible egingo lukeen proiektua aurkeztu dute gaur. Jaurlaritzak, Gipuzkoako Aldundiak eta Udalak begi onez ikusi dute ETT kontsultoria enpresak eman duen konponbidea, eta lanean hasteko konpromisoa hartu dute. Mugikortasun eta Bide Azpiegituretako diputatuak.

Hamar urte dira Karlos I. ixteko modua aztertzen hasi zirenetik, eta harrez gero, hainbat aldaketa izan dira. ETTren ikerketak dio Karlos I. erabat ixtea posible dela gaur egun. Zergatik? Krisiaren eta azpiegitura berrien eraginez trafikoa asko jaitsi delako inguru horretan. ETTko zuzendari Pedro Puig-Pey-k azaldu duenaren arabera, trafikoa %34 jaitsi da.

Karlos I. itxi ondoren trafikoa kolapsatu ez dadin bi lan egin behar dira. Batetik, Marrutxipirekin lotura; Gros, Egia eta Intxaurrondoko bizilagunentzat batez ere. Bestetik, Martuteneko biribilgunea eraldatzea; trafiko batzuk eta besteak bereiziz. Ikerketak dio, gainera, irtenbide hau zatika egin daitekeela trafikoa kolapsatu gabe.

Larraitz Ugarte Mugikortasun eta Bide Azpiegituretako diputatuaren ustez, Oso garrantzitsua da Karlos I. kentzea: “Aldarrikapen historikoa izan da auzoan eta Donostian. Irisgarritasun ikuspegitik ere garrantzitsua iruditzen zaigu. Azterketaren ondorioarekin erabat ados gaude. Posible da Karlos I.a kentzea Marrutxipirekin lotura eginez eta Martutenen biribilgunea berrituz. Gure konpromisoa argi utzi nahi dugu. Orain proiektu hau zein epetan egin daitekeen aztertu behar dugu”.

Ugartek azaldu du Karlos I. kentzeko lana zatika egingo dutela: “Dena batera ez genuke egingo, lehentasuna emango genioke irteera kentzeari. Ez genuke Karlos I. bat batean kenduko”.

Ernesto Gasco Garraio sailburuordea pozik azaldu da ETTren ikerketarekin: “Amara Berriren eraldaketa ekarriko du errepidea kentzeak. Hobekuntzak ekarriko ditu Amara Berrirentzat eta baita Gros, Egia eta Intxaurrondorentzat ere. Bizkaia pasealekuko trafiko arazoak ere konponduko ditu adierazi du Gascok. Ernesto Gascoren esanetan urtebete barru gauzatu daiteke lehen fase hori.

Nora Galparsoro Hiri Azpiegituretako eta Zerbitzuetako zinegotziaren ustez, ikerketa honek eman duen konponbideak hainbat hobekuntza ekarriko ditu: “Ez da helburu bat lortzen. Osotasunean hiriko mugikortasunean ere beste hainbat onura ekarriko ditu. Kanpo zein barne trafikoan du eragina. Lan handia dugu egiteko proiektu handia da-eta. Proiektu hau errealitate bihurtzeko bideak irekitzen jarraituko dugu”.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 - 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.