Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu

Kexa eta iradokizun zerbitzuak balorazio positiboa jaso du

Herritarren arretarako udalaren zerbitzuak 4,35 puntu jaso ditu 0 eta 5 bitarteko eskalan.

Ane Urrutikoetxea
2015/03/26
Donostiako Herritarren Arretarako Zerbitzuak iazko Kexa eta Iradokizunen txostena aurkeztu du gaur, eta donostiarrek udalari helarazi dizkioten komunikazioen datuak argitaratu ditu. Axier Jaka Partaidetza eta Informazio zinegotziak aurkeztu du txostena, eta gogora ekarri du herritarrek hainbat bide izan dituztela kexak helarazteko, hala nola, Interneten, Herritarron Postontziaren bitartez, presentzialki Udalinfoko leihatiletan, 010 telefono bidezko arreta zerbitzuan, eta Dpostontzia telefono mugikor bidezko aplikazioarekin. Jakak azaldu duenez, aurten lehen aldiz neurtu dute herritarrek zerbitzuarekiko duten asebetetze maila, eta jaso duten erantzunen arabera, 0tik 5erako eskala batean, herritarrek 4,35eko balorazioa eman diote zerbitzuari; 4,18 postontzia aurkitzeko erraztasunari, eta 3,78 udalak ematen duen erantzunari. Balorazio horren eta txostenak biltzen dituen datuen balorazio baikorra egin du Jakak: “Txostenean garbi geratu da udalak herritarren ekarpenak jasotzeko duen arreta zerbitzua oso erabilgarria dela, eta gero eta hobeto funtzionatzen duela. Nahiz eta beti dagoen zer hobetu, herritarren asebetetze maila hain altua izateak, bide onean goazela adierazten du.” Aurtengo berrikuntza: Dpostontzia Bestalde, Dpostontzia telefono mugikorreko aplikazioaren datuak ere jaso dituzte; Dpostontzia 2014ko otsailean abian jarri zen, eta tresna horrekk aukera ematen du ezbeharrak sakelako telefonotik argazkiekin bidaltzeko, baita geolokalizatzeko ere. Gainera, aplikazioan komunikazioen jarraipena egin daiteke, eta erabiltzaileei erantzunak iristen zaizkie. Zerbitzua abian jarri denetik, 474 izan dira Dpostontziaren bidez jaso diren komunikazioak: orotara, komunikazio guztien % 4,63. 10.230 komunikazio Jakak azaldu duenez, guztira, 10.230 izan dira herritarrek udalari helarazi dizkioten komunikazioak. Horietatik 3.645 kontsultak izan dira (% 35,63), 2.597 kexak (%25,38), 2.282 iradokizunak (%22,30), 1.009 parteak (% 9,86), 335 erreklamazioak (% 3,35), 199 jakinarazpenak (%1,94) eta 163 esker onak (%1,59). Herritarrek erabili dituzten kanalei dagokienez, Interneteko Herritarren Postontzia izan da, beste urtebetez, donostiarrek gehien erabili duten kanala. Guztira, 6.820 komunikazio egin dira bide honetatik, (%66,66); telefono bidez 1.872 izan dira (%18,29); udaletxeko leihatila bidez 1.064 (%10,40), eta Dpostontzia sakelako aplikazioaren bidez 474 (%4,63). Helarazitako gaiak Herritarrek egindako kexa eta iradokizun gehienak Azpiegitura eta Hiri Zerbitzuen atalean egin dituzte. Guztira, 2.088 izan dira, (% 42,7), Mugikortasunekoak 700 (%14,3), Finantza alorrekoak 536 (%10,9), Udaltzaingoarenak 347 (%7,1), Udalaren Lehendakaritza sailari bideratuakoak 265 (%5,4), Ingurumena 196, (%4), Kirolak 166 (%3,4), Hirigintza 92 (%1,8), Alkatetza 81 (%1,6) eta Donostia Kultura 66 (%1,3). Jakak hiritarrak animatu ditu Herritarron Postontzia erabiltzera eta Dpostontzia aplikazioa deskargatzera, hiria kudeatzeko tresna delako.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.