Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu
Udala

Donostiak Europan bere marka saltzeko kongresua egingo dute

Citybranding egun osoko egitaraua antolatu du Sustapenak bihar Kursaalen.

Ane Urrutikoetxea
2015/04/20
Europako hiri arrakastatsuenen ereduak ikusgai izango dira udalak eta Sustapenak antolatutako kongresuan. (Argazkia: Ane Urrutikoetxea)

Europako hiri arrakastatsuenen ereduak ikusgai izango dira udalak eta Sustapenak antolatutako kongresuan. (Argazkia: Ane Urrutikoetxea)

Udalak eta Sustapenak Citybranding Kongresua: Nola komunikatzen dute munduko hiririk arrakastatsuenek beren marka? kongresua antolatu dute bihar, Kursaalen. Garapen Ekonomikoko zinegotzi Josu Ruiz eta Sustapeneko zuzendari Euken Sesek aurkeztu dute programa. Egun osoko egitaraua prestuatu dute; Donostiako alkate Juan Karlos Izagirrek ongi etorri hitzaldia egingo du 9:30etan, eta handik aurrera Europako hamar hiritako adituak bilduko dira, citybranding-em kasu praktikoak eta komunikatzeko tresna berriak azaltzeko. Sesek azaldu duenez, aditu horien artean lehen mailako hizlariak aurkitzen dira, hala nola, Andy Stalman edo “Mr. Branding”, Europako eta Latinoamerikako espezialistarik onenetarikoa marka-arloan, eta David Adam, Pekin edo Londresko Olinpiadetako branding estrategiaren asmatzailea. Kongresuaren helburua Donostia Berrikuntzaren Hiri gisa posizionatzea dela adierazi du Sustapeneko zuzendariak, Europako AT BRAND proiektuak babestutako lan-prozesuaren eta berrikuntzarekin lotutako agenteek osatutako lan-taldearen bitartez. Donostiak proiektuan parte hartzen du, Liverpool, Cardiff, Dublin, La Rochelle edo Faro hiriekin batera. Hain zuzen ere, beste hirietako esperientzien bidez ikastea da biharko egunaren helburua. David Adam-ek, Global Cities-en zuzendari sortzaileak —erakundeei eta hiriei globalizazioaren bidez hazkunde ekonomikorako aukerak maximizatzen laguntzen dien agentzia liderra eta Pekin eta Londresko Olinpiadetarako branding proiektuaren asmatzaileetariko bat—, saioa testuinguruan kokatuko du, komunikazioa balio estrategikotzat hartzen den hiriaren nazioartekotze-esparruan. Sarrera horren ondoren, citybranding-ean adituak direnek Europako hiri ezberdinetako (Liverpool, Dublin, Zurich, Oslo, Bartzelona, Cardiff, Cork,…) esperientziak eta kasu arrakastatsuak azalduko dituzte; hain zuzen ere, nola sortu hiri baten marka parte-hartze publiko-pribatuarekin, zeintzuk diren komunikazio berritzailearen ekintzak eta erremintak, negozioak bultzatzeko komunikazio-praktika nabarmenak, saio edo emanaldi handien kapitalizazioa komunikazioaren aldetik, besteak beste. Sarrera doakoa da, baina aurrez izena ematea eskatu dute.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.