Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu
Kultura

Miren Manias: 'The Revenant'

Irutxuloko Hitza
2016/02/26
Miren Manias‘Basakeriaren gordintasun ederra, entretenimenduaren mesedetan’ ZINEMA KRITIKA. ‘THE REVENANT’ (Alejandro G. Iñarritu). Pista une batean ere galdu gabe, Alejandro G. Iñarritu zinemagile mexikarra ikusleari ari zaio bere azken lanean. Areago, The Revenant (2015) filmak mezu garbia dauka harentzako: “denok gara basatiak”. Amaierako sekuentzian maisuki adierazten zaigu hori, zuzen-zuzenean begiratzen gaituenean protagonistak. Iñarrituk erakusten du jakin badakiela zinemaren oinarrizko helburuetako bat dela ikuslea entretenitzea, eta horretarako erabili ditu abenturazko istorio ona eta kontaketa ederra. Hori guztia esaten dut filmak ia hiru ordu irauten dituelako eta behin baino ez niolako begiratu erlojuari (neurri handi batean, harritu nintzelako istorioaren amaiera aurreikustean). Gozamena, hitz batean. Hasteko, aitortu behar dut ikusitako azken lan honek gogora ekarri didala John Houston (1906-1987) zinemagile estatubatuarraren filmografia ederra. Bereziki, hark landutako istorioak, pertsonaiak, narratzeko modua eta zehazki pelikula bat: The Man Who Would Be King (1975). Abenturazko pelikula klasikoen arteko perla bat. Eta onerako izan da, izan ere, ez naiz Iñarritu zalea (Birdman (2013) pelikularekin, adibidez, ia aretotik irten nintzen). Baina, nire arreta irabazten dute The Revenant filmeko Hug Glass (Leonardo DiCaprio) bezalako pertsonaia indartsuek, heroi handiek. Noski, maltzurrak ere ditut maite: John Fitzgerald (Tom Hardy) antagonista kasu. Houstonen pelikulan, berriz, Daniel Dravot (Sean Connery) eta Peachy Carnehan (Michael Caine) lirateke harribitxi horiek. Muturreko egoeran, etsita, guztiek ere haien patuak aldatzeko prest. Esango nuke, gainera, DiCaprio eta Hardy aktoreen interpretazioek izugarri indartzen dutela The Revenant pelikularen azken emaitza. Lehenengoak, esaterako, ez du hitz handirik egiten; eta bigarrenak, aldiz, zerbait gehiago. Hala ere, biei nahikoa zaie bekain bakarra igotzea hitzez adierazi nahi dutena islatzeko. Pantailaren aurrean aritzeko dohain berezia dute biek eta zineman askotan bermea da aktore onak izatea. Pertsonaia(k), ordea, ez d(ir)a nahikoa. Topikoa badirudi ere, aldi berean, istorioak berak ere aurrera egin behar du modu natural eta osagarrian. Zentzu horretan, Iñarriturenak erakusten du gidoi landua, gorabehera neurtuekin, eta gai da argazkiaren edertasunarekin batera ikuslea behin baino gehiagotan ustekabean harrapatzeko. Basati. Bikain.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.