Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu
Udala

Udalari zuzenduriko kontsultak, kexak eta iradokizunak %14 igo dira

Udalinfo_Arroka Arroka plazako Udalinfo bulegoa. (Argazkia: Donostiako Udala)
Irutxuloko Hitza @irutxulo
2020/06/17

Udalinfo herritarrentzako arreta-zerbitzuak herritarren postontziaren iazko txostena plazaratu du. Udalari zuzenduriko kontsultak, kexak eta iradokizunak %14 igo dira 2o18arekin alderatuta. Zehazki, 2019an 19.748 komunikazio jaso zituen herritarren postontziak. Horiek helarazteko teknologia berriekin loturiko bitartekoen erabilera ere handitu da –14.641 kanal teknologikoen bidez jaso zituen–.

“Internet, egindako komunikazioen %64arekin, Dpostontzia aplikazio mugikorrarekin batera (%15), baieztatzen du teknologia berriak izan direla donostiarrek udalari bere kezkak helarazteko gehien erabili duten bidea”, azpimarratu du Gobernantzako zinegotzi Juan Ramon Vilesek. Ildo beretik adierazi du kanal teknologikoek “indartzen eta sendotzen” jarraitzen dutela. “Herritarrek gehien eskatzen dituzten bitartekoak dira, eta horiek udalarentzat apustu argia dira”. Horrez gain, telefono bidezko komunikazioa –010 kanala– biztanleen %7k (2.924) erabili zuten iaz, eta presentziala soilik %4ak (1.460).

Hiri Mantentze eta Zerbitzuak izan dira kontsulta gehien jaso dituztenak; kexa eta iradokizunen %39a, hain zuzen (6.682). Mugikortasun Zuzendaritza izan da kontsulta gehien izan dituen saila,  %15,65, eta iaz baino %5 kontsulta, kexa eta iradokizun gehiago jaso ditu. Hirugarrenik, Finantza Zuzendaritzak jasotako kontsulta, kexa eta iradokizun guztien %10,14 jaso ditu.

Hiri Mantentze eta Zerbitzuei dagokienez, parke eta lorategiekin eta edukiontziekin lotutako gaiak dira kontsulten, kexen eta iradokizunen %25a baino gehiago, eta eremu publikoaren garbiketak eta argiteriak %12,6a hartzen dute. Mugikortasun Zuzendaritzan, ibilgailuak aparkatzearekin eta TAO zerbitzuarekin lotutako gaiak dira gehien errepikatzen direnak; Finantza Zuzendaritzan, aldiz, ohiko kontsulta, kexa edo iradokizunak ordainagiriekin edo isunak ordaintzearekin zerikusia dutenak dira.

Erantzunen indizea

Herritarren arreta zerbitzuak, halaber, donostiarrek egiten dituzten kontsulta, kexa eta iradokizunei zuzendaritzek ematen dieten erantzun-indizea neurtzen du. Hala, 2019ko txostenean nabarmentzen da zuzendaritza gehienek komunikazioen %100ari erantzuten diotela. Nabarmentzekoa da Proiektu eta Obren, Hirigintzaren eta Herritarren Partaidetzaren Zuzendaritzaren kexen erantzun-bolumena handitu egin dela. Lehenengoak %42ko erantzuna izatetik %80koa izatera igaro da; Hirigintza %59tik %98ra eta Herritarren Partaidetza %17tik %100era.

Etorkizunera begira, aldaketak egingo ditu udalak herritarren postontziari dagokioez. Udalarekin komunikatzeko sare sozialak gero eta gehiago erabiltzen direla kontuan hartuta, horien bidez jasotako mezuak Herritarren Postontziaren sisteman sartzea proposatu da. Era berean, erabiltzaileek egindako iradokizunei erantzuteko eta funtzionamendu arazoren bat konpontzeko, beharrezkotzat jo da APP berrikusten eta eguneratzen jarraitzea, haren funtzionalitate batzuk doituz. “Lanean jarraitzen dugu udal sailen kudeaketako barne prozedurak hobetzeko eta modernizatzeko, herritarrek teknologia berriekin lotutako kanal bizkorren eskaerari aurre egiteko”, adierazi du Vilesek.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.