Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu

Merkealdia hezkuntzan

sierra-ENEKO Martin Riella
2020/05/01

Ezohiko egoera hau denontzat da berezia, eta ikasleak, noski, ez dira libratzen. Zaila da kontzeptu berriak barneratu eta aplikatzen jakitea. Are zailagoa, beraz, egoera ez presentzial honetan. Nire miresmen osoa dute ahalegin hori egiten ari diren nire ikasle guztiek. Chapeau!

Beste kontu bat da gizarteak barneratzen ote dituen kontzeptu berriak. Bizi dugun garaian, han eta hemen irakurri dudan iritzia «gainditu orokorraren» aldekoa da. Oso tristea egiten zait horrela merkantilizatzea hezkuntza. Gainditu edo ez gainditu. Horren sinplea izango balitz bezala. Axola al digu gure nerabeek (hau baita nire esparrua) ikasten ote duten ala ez? Axola al digu datorren ikasturtean nola egongo diren? Niri bai.

Kontuz! Ez gaizki ulertu nire hitzak… ez dut esaten presentziala balitz bezalako kalifikazioak eman behar ditugunik. Inondik inora! Hau ez baita presentziala. Baina, horren erraz hitz egiten duen jendeak, ba al daki 2. DBH-n dagoen ikasle batek, akaso, errepikatu behar duela 3. mailan dibertsifikazio kurrikularreko klaseetara joateko? Adibide bat besterik ez da, kasuan kasuko mila egoera ezberdin daude eta. Ez dezagun aplikatu orokortasuna kasu zehatzetan, mesedez. Bereziki hezkuntza indibidualizatua nahi badugu.

Bestalde, entzun ditut irakasleen aurkako hainbat komentario. Goazen zintzoak izatera. Lehenbizi esan behar da irakasle guztiak ez garela berdinak, eta ezin dela kolektibizatu kasu zehatz bat. Bestalde, beste kolektiboen lana errespetatzen dugun neurri berean gure kolektiboa errespetatzea gustatuko litzaidake. Gu ere guraso zehatz batzuen hezkuntzaren aurkakoak gara, baina ez dugu guraso guztien hezkuntza zalantzan jartzen. Irakasleak bezala, guraso hobeak eta okerragoak daudelako. Baina kontua da, guraso horiek guztiak pasa direla noizbait eskolatik, eta nola ez, «iritzi kualifikatu bat» dute edozer gauza, edonola adierazteko. Ba, sentitzen dut, niri ez dit formula horrek balio.

Bukatzeko, gogoeta bat egin nahiko nuke. Balkoietan osasun arloko langileak txalotzen ditugu, eta egun hauetan egin dituzten akatsak Murgari egotzi dizkiogu. Azken finean, bera da Osakidetzako burua. Eta, aldiz, zergatik egozten dizkiegu irakasleei hezkuntzan pairatzen ditugun arazoak? Uste al duzue guk ez ditugula Uriarte andereñoak ematen dizkigun jarraibideak aurrera ateratzen, derrigortuta? Benetan uste duzue independenteak garela zuen seme-alaben hezkuntza bidean? Ba, lagunok, jakin ezazue, nahiz eta telebistaren aurrean «gainditu orokorra» ez dela egingo esan duen, ikasturte amaierako agindua irakurtzen baduzue (guraso zaretenoi gomendatzen dizuet), argi ikusiko duzue ikasketa bermatzea baino gehiago, gurasoekin ez duela arazorik nahi, eta noski, irakasleak eta eskolak erabiliko ditu horretarako.

Niri ere ez zait hezkuntza sistema hau gustatzen. Mesedez, alda dezagun denon artean, baina bitartean, errespetatu gure lana. A! Lanean ari gara, nire ingurukoak bai behintzat. Majo gainera. Gure ikasleak izugarri estimatzen ditugulako, eta edozerren gainetik euren ongizatea nahi dugulako. Zuri, guraso maitagarria, gustatu ala ez.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.