Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu

Kalapiek Aginagako trenbide-saihesbideak askatutako bidea bizikleta eta oinezkoen erabilerarako egokitzea eskatu du

Eusko Trenbide Sarea (ETS) datozen hilabeteetan hasiko da Orio eta Usurbil artean trenbide-saihesbide bat eraikitzeko lanekin, Aginaga parean. Aktuazio honetan tunel bat egiteko asmoa dago, trenaren ibilbidea laburragoa izan dadin. Honek 2,7 kilometro inguruko tartea libre utziko du. (ETS adjudica por 30,6 millones la variante ferroviaria de Aginaga, entre Orio y Usurbil) Proiektuaren planoa (tunela berdez... Gehiago irakurri

Kalapie
2025/03/06

Eusko Trenbide Sarea (ETS) datozen hilabeteetan hasiko da Orio eta Usurbil artean trenbide-saihesbide bat eraikitzeko lanekin, Aginaga parean. Aktuazio honetan tunel bat egiteko asmoa dago, trenaren ibilbidea laburragoa izan dadin. Honek 2,7 kilometro inguruko tartea libre utziko du. (ETS adjudica por 30,6 millones la variante ferroviaria de Aginaga, entre Orio y Usurbil)

Proiektuaren planoa (tunela berdez eta libre geratzen den tarte beltz etenez):

Kalapie Donostiako hiriko txirrindularien elkartetik uste dugu erabiltzen ez den trenbide zatia lehenbailehen egokitu beharko litzatekeela bizikleta eta oinezkoen erabilerarako. Gaur egun, Txokoalderainoko bidea herritarrek erabiltzen dute jada, paseatzeko eta kirola egiteko. Azpiegitura hau Txokoaldetik harago zabaltzeak onura handia ekarriko luke herritarrentzat, ibilbide erosoa eta natura- eta paisaia-balio handikoa eskaintzen baitu.

Ondorioz, Kalapietik eskaera helarazi diegu bai probintziako bidegorrien sarea kudeatzen duen Gipuzkoako Foru Aldundiko jasangarritasun departamentuari, bai Eusko Jaurlaritzako mugikortasun iraunkorreko departamentuari. Kalapiek eskaera bera egin zuen proiektuaren alegazioen fasean 2022an, baina konpromiso falta aurrean, berriro egin nahi izan dugu eskaera.

Gure ustez, ETSk Txokoaldeko zubia berregokitzea bere gain hartzen duen bezala, liberatutako tarte hori egokitzea ere ETSren ardura izan beharko litzateke. Kontutan izan behar dugu jarduera hau jasota dago jada Gipuzkoako Foru Aldundiaren Bizikleta Bideen Plan Sektorialean, eta, beraz, funtsezkoa da administrazioen arteko koordinazioa, betetzen dela bermatzeko.

Eskaera erregistratu ondoren, aldundiaren erantzuna jaso dugu esanez bizikletaren plan estrategikoak Usurbil-Aginaga bidegorria 2032tik aurrera eraikitzeko asmoa duela. Harrituta gaude erantzunarekin, eta uste dugu ez dela onargarria hainbeste itxarotea azpitarte hau egokitzeko. Ulertzen dugu tarte osoari ezin izatea epe laburrean heldu, jarduketa konplexua baita. Baina ez dugu ulertzen bidearen azpitarte hau ahalik eta eperik laburrenean ez egokitzea.

Beraz, espero dugu inplikatutako erakundeek esandakoak kontutan hartzea, eta bizikleta eta oinezkoen ibilbide hau lehenbailehen errealitate bat izatea.

Jatorrizko albistea irakurri.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.