Bilatu
Sartu
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Auzoak
      • Aiete-Miramon
      • Altza
      • Amara
      • Amara Berri-Loiolako Erribera
      • Añorga
      • Antigua
      • Bidebieta
      • Egia
      • Erdialdea
      • Gros
      • Ibaeta
      • Igeldo
      • Intxaurrondo
      • Loiola-Txomiñenea
      • Martutene
      • Morlans
      • Parte Zaharra
      • Ulia
      • Zubieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Eduki babestua
  • Astekaria
  • 20. urteurrena
  • Iritzia
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
  • Komunitatea
  • Agenda
  • Gehiago
    • ATERKI
    • Jaiak
    • Adimena
    • Nor gara
    • Gure berri
    • Txoroskopoa
    • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
  • Harpidetu zaitez! Izan HITZAKIDE
  • Zozketak
  • Denda
  • Hemeroteka
  • Nor gara
Sartu

Nola sortu zure marka pertsonala?

Gaur egungo aro digitalean, marka pertsonal arrakastatsu bat sortzea inoiz baino garrantzitsuagoa da. Ekintzailea, autonomoa edo profesionala izan jardunean, marka pertsonal indartsu bat izateak lehiakideen artean nabarmentzen eta zure sektorean sinesgarritasuna ezartzen lagun diezazuke. Honetaz guztiaz egon ginen hitzegiten Teila Fabrikan Mireia Escarrek emandako tailerrean eta berak eman zizkigun gako batzuk galdera honi modu egokian […]
The post Nola sortu zure marka pertsonala? appeared first on Teila Fabrika.

Teila Fabrika
2023/02/20

Gaur egungo aro digitalean, marka pertsonal arrakastatsu bat sortzea inoiz baino garrantzitsuagoa da. Ekintzailea, autonomoa edo profesionala izan jardunean, marka pertsonal indartsu bat izateak lehiakideen artean nabarmentzen eta zure sektorean sinesgarritasuna ezartzen lagun diezazuke. Honetaz guztiaz egon ginen hitzegiten Teila Fabrikan Mireia Escarrek emandako tailerrean eta berak eman zizkigun gako batzuk galdera honi modu egokian erantzuteko, nola sortzen da marka pertsonal bat eta nondik hasten da?

Zure marka pertsonala definitzen

Marka pertsonal bat sortzeko lehen urratsa nor zaren eta zer ordezkatzen duzun definitzea da. Zure marka pertsonalak zure balioen, trebetasunen eta esperientziaren isla izan behar du.

Esperientzia handiko profesionala izan nahiz urte gutxiko esperientzia izan, besteen gainetik nabarmentzeko zerbait bilatu behar duzu. Beraz, egin galdera hauek:

  • Zer trebetasun eta talentu bakar dituzu? Zure trebetasun profesionalak lagungarriak izan daitezke eguneroko arazoak konpontzeko eta ideia berriak eskaintzeko.
  • Zer esperientzia profesional? Lana eraginkortasunez egin dezakezula froga dezakeen edozerk balio dezake honetarako.
  • Eta zeintzuk dira zure balio pertsonalak? Zintzotasuna, zintzotasuna eta osotasuna balio baliotsuak dira zure marka pertsonala sortzeko orduan.
  • Azkenik, zergatik nahi duzu ezagutzea? Kontua ez da zu bakarrik izatea, baizik eta zure balizko bezeroak zuri eskatzen dizun lana egiteko gai den hautagai gisa ikustea.

Zure erantzuna edozein dela ere, hauek besteen gainetik nabarmentzen lagunduko dizuten faktoreak dira. Hori esanda, bezero bat txunditzeko modu desberdinak daude. Zu zeu ezagutzeko denbora ematen du.

Galdera horiei erantzun ondoren, zure marka pertsonalaren mezua prestatzen has zaitezke. Mezuak laburra eta gogoratzeko erraza izan behar du, eta zure balio-proposamen bakarra jakinarazi behar du. Mezu horrek koherentea izan behar du lineako eta plataforma guztietan.

Zure balio proposamena

Arrakasta izateko, funtsezkoa da balio sendoko proposamen bat izatea. Profesional gisa duzun balio-proposamena garatzea ez da zaila, baina hausnarketa eta ahalegina eskatzen ditu. Beharrezkoa da zeure burua ebaluatzea, zure trebetasunak ebaluatzea eta bezero posible bati balioa nola eman diezaiokezun kontuan hartuta neurtzeko moduak bilatzea. Hona hemen urrats erraz batzuk zure balio-proposamena egon behar duen lekuan egon dadin:

  1. Identifikatu zure helburu profesionalak. Hartu zure denbora zure karreran zer lortu nahi duzun eta antolakunde bati zer eskain diezaiokeen pentsatzeko. Zedarritu ondoren, zer ekar dezakeen hobeto jakingo duzu.
  2. Aztertu zure trebetasunak. Identifikatu zure trebetasunak eta esperientzia, egiten duzun lanari aplika dakizkiokeenak, eta ingurune horretan nola erabil daitezkeen. Pentsatu nola erabil ditzakezun lan bati balioa gehitzeko.
  3. Aztertu balioa. Jakin ezazu zer balio duen balizko bezero batentzat zure curriculuma, gaitasunak eta esperientzia aztertuz. Horrek zer eskaini behar duzun zehazten lagun diezazuke, baita lanari egiten dizkiozun ekarpen bakarrak enpresa bati nola mesede egin diezaiokeen ere.
  4. Sortu zure balio-adierazpena. Profesional gisa duzun balioa identifikatu ondoren, balio-adierazpen bat egiteko unea da, balizko bezeroak aurkezteko erabil daitekeena. Bertan, nor zaren, zer gaitasun dituzun eta zer ekarpen egiten dituzun azaldu behar duzu.

Profesional gisa duzun balio-proposamena garatzeko denbora ematen baduzu, aukera gehiago izango dituzu lan-merkatu lehiakor batean nabarmentzeko eta zure bezero-bilaketan arrakasta handiagoa izateko. Zer balio duzun jakitea da arrakastaren gakoa.

Sortu zirraragarria eta gogoangarria den mezu bat

  1. Aurkeztu zaitez. Zure solaskidea ARRETA deitzeko unea da, hasieratik emozionalki konektatuz. Nor zara zu? Zer ari zara? Nola egiten duzu? Anekdota edo egoera pertsonalen bat kontatuz has zaitezke, eta entzuten ari zaizunarekiko konplizitatea eta enpatia piztu.
  2. Noiztik eta zertarako egiten duzu egiten duzuna? Zure diskurtsoan sinesgarritasuna eta autoritatea transmititzeko eta zure solaskideak zutaz gehiago jakiteko INTERESA pizten hasteko unea. Partekatu zure esperientzia, historia, taldea, konpromisoa. Zure ikuspegia, bultzada, helburua. Zure ibilbidea. Erakutsi badakizu zertaz ari zaren, eta transmititu zure pasioa.
  3. Adierazi zein den zure balio diferentziala. Konexio emozionalaren eta konfiantza sortzearen bidez entzuten ari zaigunaren INTERESA pizten jarraitzen dugu. Partekatu orain marka pertsonalaren promesa, zurekin lan egitearen onurak, zure x faktorea, zein den zure aparteko ekarpena. Zure lehiarako abantaila, ezberdintasuna markatzen duena.
  4. Zer arazo konpontzen duzun eta zer irtenbide eskaintzen duzun. Hori da zure marka pertsonaleko pitch-arekin arrakasta izateko punturik garrantzitsuenetako bat. Zure solaskidearen DESIOA pizteko unea da, eta jakin ezazu zer irtenbide zehatz eskaintzen diozun zure arazoa edo premia konpontzeko, zure balio-proposamenari esker. Entzuten ari zaizuna behar duen aditu gisa kokatzeko unea.
  5. Egin apustu eta sinetsi zure proposamenean eta proposatu hurrengo urratsa. Hartu iniziatiba eta irabaziko duzu! Diskurtsoa ixteko eta zure solaskidearen konponbidearen parte izateko gogoa agertzeko unea da, EKINTZA argi eta sutsuari dei eginez. Adibidez, zure harremanetarako datuak eskatuz, zureak partekatuz, harpidetza edo salmenta bat zuzenean eskatuz. Erakutsi zure segurtasuna, determinazioa eta karisma. Erakutsi zu zarela bilatzen ari diren pertsona eta balio-proposamena.

Marka pertsonal sendo bat eraikitzeko azken aholku batzuk.

Marka pertsonal arrakastatsu bat eraikitzeak denbora eta ahalegina eskatzen du, baina bidean lagun diezazuketen aholku batzuk daude:

  • Koherentea izan: Zure marka pertsonalak koherentea izan behar du zure online eta offline plataforma guztietan.
  • Izan zaitez benetakoa: zure marka pertsonalak zure benetako niaren isla izan behar du.
  • Konpromisoa hartu: Konpromisoa hartu zure jarraitzaileekin eta jarraitzaileekin harremanak eraikitzeko eta sinesgarritasuna ezartzeko.
  • Izan pazientzia: marka pertsonal arrakastatsu bat eraikitzeko denbora eta esfortzua behar dira. Ez espero arrakasta izatea gauetik goizera.
  • Izan irekia: Iruzkin eta kritika konstruktiboetara irekita egon, eta iruzkinen arabera aldaketak egiteko prest egon.

Ondorioz, marka pertsonal sendo bat sortzea funtsezkoa da gaur egungo aro digitalean. Zure marka pertsonala definitzen baduzu, plataforma egokiak aukeratzen badituzu eta aurretik deskribatutako aholkuei jarraitzen badiezu, zure sektoreko aditu gisa ezarri ahal izango zara, eta lehiakideen artean nabarmendu. Hasi gaur bertan zure ametsen marka pertsonala eraikitzen.

The post Nola sortu zure marka pertsonala? appeared first on Teila Fabrika.

Jatorrizko albistea irakurri.

Azken egunetako irakurrienak

 

 

 

Donostiako azken berrien buletina

Donostiako azken berriak biltzen ditu hiru egunean behin.
Astelehen, asteazken eta ostiraletan iristen zaizu posta elektronikora.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943-46 72 36
  • donostia@hitza.eus
  • Ametzagaña, 19 20012 Donostia
  • Nor gara
  • Publizitatea
Berriki Kudeaketa Aurreratua KUDEAKETA AURRERATUARI
DIPLOMA
  • Cookieak
  • Pribatutasun politika
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Zure babesa behar dugu Donostia den horretan aztertzen eta kontatzen jarraitzeko.