Donostia beste turismo guneen bidez sustatuko dute
Donostia Turismoak kanpaina berezia jarri du abian, “ikuspegi hunkigarri eta solidarioarekin, estatuko publikoarekiko, konexioa eta enpatia bilatuta”. Bidaiarien arteko harremana du helburu: donostiarrek beste hirietara bidaiatu nahi dute, eta, aldi berean, Donostiara bisitan etor daitezela.
Kanpaina berritzailea da, Donostia beste turismo guneen bitartez sustatzen duelako. Donostia gehien bisitatzen duten hirietako bidaiariei dei egiten dieten mezu pertsonalizatuak eta pieza sortzaileak prestatu dituzte. Donostiaz gain, Euskal Herriko, Kataluniako, Madrilgo, Zaragozako, Valentziako, Sevillako eta Malagako toki enblematikoetako irudiak erakusten dituzte.
Kanpainak bi fase izango ditu eta uztailaren 31ra arte iraungo du. Bidaiatzearekin amets egingo dugun lehen fasea Zuen falta nabari dugu. Berriro ere bidaiatuko dugu izango da. Mugikortasuna baimenduta dagoenean, berriz, Orain bai, berriro ere bidaiatzen ari gara. Gure etxea zuena ere bada bigarren fasea egingo da. Kanpainak, gainera, arraunketan funtsezko pieza den estropuaren loturaren ideia erabiltzen du egoera honetatik elkarrekin ateratzeko ikur gisa eta bidaiari potentzialei gure hiriaren muinaren zatitxo bat oparitzeko.
Cristina Lage Turismo zinegotziak “ikuspegi berezia” duen kanpaina sortu dutela adierazi du: “Donostia beste turismogune batzuen bidez sustatuko dugu, hiri bakoitzari keinuak eginez eta mezuak pertsonalizatuz. Donostiako irudiak ez ezik, donostiarrok itzuli nahi dugun beste toki batzuetako irudiak ere agertzen dira. Toki haietako hiritarren falta nabari dugu eta gure hirian berriro ere ikusteko irrikaz gaude”.